Notificació

Mulla't 2017

Mulla't per l'esclerosi múltiple Vina aquest diumenge dia  9 de Juliol  a "Mullar-te" en la nostra piscina!! S...

Avançament de les obres (2-6)

Déu ni do!!!
Ja ha passat un mes???!!!
Com passa el temps volant...Déu Meu!!!!

Ja ho diuen, "a l'Abril, aigües mil"
Doncs bé, sí que ha plogut si, i tant!!
Conseqüència??? Obres aturades!
A més d'algun imprevist també, demora en arribar materials...ja se sap.

Però bé, he anat fent algunes fotos al llarg d'aquestes setmanes i com que no tenien gaire sentit per si soles, he esperat a publicar-les!

Vaig a buscar-les!! Encara són a la càmera! --'
Ara vinc!!
.
.
.
Ja les tinc...hi ha moltes!!!
No recordava...hi ha moltes coses que explicar!! :O

Bé, encara tinc temps va...


Per qui ja coneixia la recepció del càmping, haurem de fer memòria!
Tot el davant estava cobert per herba i algunes seccions enjardinades...



Doncs, mentre la feina se'ns endarreria perquè ens faltava arribar una malla que va fer tard, vam passar el temps pintant, envernissant i posant rajoles al terra!


Així és com ha quedat ara!

 

Dins la recepció també hi ha alguns canvis, però això ja us ho ensenyaré més endavant, que ara està ple d'estris pel mig! ;)
.
.
.
Aquesta és la façana de darrere dels vestuaris, l'altre dia em vaig descuidar aquesta foto! 
També hem posat mosaic en tota aquesta passarel·la d'accés.

.
.
.
Bé, ara la continuació d'un canvi visual que ja us havia parlat l'altre vegada.
Es tracta del "Mini-Pis"
En dies de pluja, val més treballar a cobert, així ho hem fet, i ja tenim bona part de la feina avançada, i com que el sol ha tornat a sortir...els treballadors eren fora i he pogut fer algunes fotos per els més curiosos!! 


 El Mini-Pis té dues habitacions petites, de la qual una quedarà oberta cap a la recepció també, ja que hi tenim quadres de controls dels quals hi hem d'accedir diàriament.
També té un lavabo...ohhhhh!!!!! hahaha
I una mini-cuina amb menjador i sala d'estar tot junt! 


A l'esquerre: L'habitació principal, perquè és més grossa no perquè tingui lavabo propi! ;P
A la dreta: La mini-cuina/menjador!

 A l'esquerre: La continuació de la cuina/menjador/sala d'estar! També es veu l'entrada i on està ubicat el lavabo (a la dreta) Us agrada?? L'he triat jo!! :)
L'altre habitació també estava plena d'estris, així que no vaig fer foto, però queda just de costat a l'habitació principal, en el lloc on era l'antic bar!

Llest, només queda acabar de muntar la cuina que ja està començada i acabat!!

Llavors només faltarà que vinguin a posar portes i finestres! 
I podrem passar a la fase final, la que més m'agrada....posar mobles!
.
.
.
Aahhh....continuem amb l'entreteniment...tot lo bo es fa esperar!! :)
Això que segueix és una porta del magatzem que hem obert nova en aquest mateix edifici de la recepció, és per fer entrar maquinària de manteniment del càmping que abans no podíem endreçar perquè la porta actual és molt estreta! Solucionat doncs!!

.
.
.
Sabeu la terrassa del restaurant????????????
L'estem ampliant, o sigui, pugem la doble alçada perquè tot quedi al mateix nivell!!
Genial oi??
Hem hagut de fer entretenir els treballadors amb alguna cosa les estones que la pluja parava i després tornava a començar! Ja que teníem previst fer aquesta remodelació un dia o altre, doncs...per aquest estiu ja ho tindrem!




.
.
.
UoOOo!!!
Això és la cuina!!
Surprise, Surprise!!
Mentre plovia també hem desmantellat la cuina!!
Han vingut, han pres mesures, hem triat, i ens hem posat d'acord!
Tindrem cuina nova per aquest estiu, amb forces novetats i per descomptat, CARTA NOVA!!


.
.
.
Per fiiiiiiiiiiiiii
Això és l'avançament de l'ampliació!!

Coneixeu aquest model nou d'ara que fan als càmpings nous??
Jo no!!!
M'hauré d'esperar a veure el resultat perquè em fa mandra investigar!
Si esteu com jo, seguiu-nos i us aniré informant, segons el que m'expliquen!


Pel que sembla tracta de fer carrers entremig de les parcel·les i murs que les separen per la part de darrere!! Algú ha entès algo??!!


Doncs mira, en la foto de dalt es veu al fons un mur que l'estan aixecant, per davant d'aquest aniran les parcel·les fins la vorada que es veu al mig, que després segueix un carrer fins la pròxima vorada, i el que es veu en primer pla, seran parcel·les i a darrere hi haurà un altre mur!


En l'última filada de la foto de l'esquerra es veu el segon mur que està per començar!
En la foto de la dreta es veu l'espai que estarà dedicat a acampada lliureeee!!! 


Des del carrer d'accés a les parcel·les a l'altra punta del càmping, es veu més això que us explico!


 Aquests de dalt, és el carrer nou d'accés a la piscina, bar i restaurant!!
Està quedant força bé! Ja us explicaré!


Ui sí!!! Aquell és l'Albert!!
Bé, us està explicant que en aquesta zona hi anirà un espai ben maco per poder aparcar cotxes que van a la piscina, al bar o al restaurant, bé es refereix als cotxes de la gent que no està allotjada al càmping!


 Veieu la malla??!!! Maca eehh?!
Al final va arribar sí! I ara encara estem intentant acabar aquest mur, entre que és abril, i que plou, i que hem d'anar a fer...la migdiada....què us pensàveu???! 
Bé, encara estem així!!

M'hi vaig passant aquesta setmana a veure com progressa aquest mur i què se'n fan de les parcel·les!!
Em sembla que encara no acabo de veure clar això!
Algú que em faci uns plànols en 3D sisplau, que amb els 2D no m'aclareixo...si fos una casa ja estaria!!
AAAHHH...això em fa recordar que us vull ensenyar els plànols!!!
Per la pròxima us el porto!!! A veure si algú se'n entera més bé que jo!!


Eii, miraré de no tardar tant per la pròxima!! 
Que em penso que aquesta vegada sí que rutlla la cosa!!

Petons i una gran abraçada!!
Gràcies a tots els que vau compartir la primera entrada i em vau comentar!!
Genial!!

Ens veiem!
M.


This entry was posted on 28 d’abr. 2015 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Avançament de les obres (2-6)”

  1. Respostes
    1. Ningú hi viurà! És per llogar a treballadors del càmping que vinguin de fora algunes temporades. I també per ús intern segons les necessitats!
      Saluts!

      Elimina